Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki Stowarzyszenie LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”

Ogłoszenie o naborze nr 23/2022

Utworzono dnia 20.04.2022

Lokalna Grupa Działania „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI” informuje, że ogłasza nabór nr 23/2022 wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność, na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD w terminie od 09.05.2022 od godz. 8:00  do 23.05.2022r. do godz. 14:00

Zakres tematyczny naboru: Podejmowanie działalności gospodarczej

Zakres tematyczny jest zgony z § 2 ust. 1 pkt. 2a Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 z późniejszymi zmianami.

 

  • Limit dostępnych środków  w ramach naboru : 176 125,61 EUR – (704 502,44 zł)
  • Wysokość wsparcia 100 000,00 
  • Intensywność wsparcia: 100%
  • minimalne wymagania: należy uzyskać 60% punktów uzyskanych wg kryteriów ocen LGD
  • Forma wsparcia: premia

 

Cele LSR planowane do osiągnięcia w ramach naboru:

Cel ogólny 1.0 – Wzrost poziomu przedsiębiorczości lokalnej na terenie LGD

Cel szczegółowy 1.1 – Stworzenie warunków do powstawania przedsiębiorstw

Przedsięwzięcie1.1.2. Podejmowanie działalności gospodarczej

 

Miejsce i tryb składania wniosków: wnioski należy składać osobiście i bezpośrednio w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”, ul. Plac Wolności 2, 62-530 Kazimierz Biskupi w terminie wskazanym w ogłoszeniu – od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00. 

Wnioski należy złożyć:

  • w wersji papierowej w 2 egzemplarzach
  • w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach
  • w 2 opisanych segregatorach

 

Szczegółowe informacje dotyczące naboru, w tym wzory formularzy o przyznanie pomocy wraz z instrukcjami wypełnienia, kryteria wyboru projektu przez LGD określone w LSR, w tym kryteria, na podstawie których ocenia się uzasadnienie realizacji projektu w ramach LSR oraz wykaz dokumentów niezbędnych do weryfikacji spełniania kryteriów wyboru projektów określonych w LSR, formularze wniosków o płatność oraz formularze umów o udzielenie wsparcia  dostępne są w biurze LGD „MIĘDZY LUDŹMI I JEZIORAMI”  i na stronie internetowej www.ludzieijeziora.pl w zakładkach „Wnioski do pobrania”  oraz „Dokumenty LGD”.

 

Dodatkowych  informacji udzielają pracownicy biura:

Marta Błaszczyk, Aneta Krzysztoń i Katarzyna Przygocka – Kurowska. 

Aby uniknąć oczekiwania na poradę – umów się wcześniej telefonicznie pod nr: 63 240 26 03

 

Dokumenty do naboru 23/2022:

II. Operacje w ramach poddziałania 19.2 w zakresie podejmowania działalności gospodarczej (Premie)

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)

 

Materiały

Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)
Wniosek​_o​_przyznanie​_pomocy​_192​_premia​_4z.xlsx 0.18MB
Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)
WoPP​_19​_2​_P​_4z.pdf 0.66MB

2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)

 

Materiały

Instrukcja do wniosku o przyznanie pomocy​_19.2​_premie​_4z
IW​_WoPP​_192​_P​_4z​_15112021.pdf 1.07MB

3) Biznesplan (wersja 4z)

 

Materiały

Biznesplan (wersja 4z)
BP​_19​_2​_P​_4z.pdf 0.50MB
Biznesplan (wersja 4z)
BP​_19​_2​_P​_4z.docx 0.12MB
Biznesplan - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (4z)
BP​_19​_2​_P​_4z​_TabFinans.xlsx 0.03MB
Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (4z)
BP​_19​_2​_P​_4z​_InformPomocn.pdf 0.71MB

4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 5z)

 

Materiały

Umowa o przyznaniu pomocy (wersja 5z)
Umowa​_19​_2​_P​_5z​_20201221.pdf 0.89MB
Załącznik nr 1 Biznesplan
Umowa​_19​_2​_P​_5z​_Zal​_1​_BP​_20201221.pdf 0.84MB
Załącznik nr 2 Wykaz działek
Umowa​_19​_2​_P​_5z​_Zal​_2​_WykazDzialek​_20201221.pdf 0.24MB
Załącznik nr 3 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji
Umowa​_19​_2​_P​_5z​_Zal​_3​_IMBP​_IPRO​_20201221.pdf 0.42MB
Załącznik nr 4 Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy
Umowa​_19​_2​_P​_5z​_Zal​_4​_OswOwyrZgody.pdf 0.53MB
Załącznik nr 5 Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim / o ustanowionej małżeńskiej rozdzielności majątkowej
Umowa​_19​_2​_P​_5z​_Zal​_5​_OswMalz.pdf 0.53MB
Załącznik nr 6 Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Umowa​_19​_2​_P​_5z​_Zal​_6​_RODO.pdf 0.51MB

4) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)

 

Materiały

Wniosek o płatność wersja 4z (pdf)
WoP​_19​_2​_P​_4z​_20190530.pdf 0.46MB
Wniosek o płatność wersja 4z (excel)
WoP​_19​_2​_P​_4z​_20190530.xlsx 0.11MB
Załącznik nr 2 Wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej
Załącznik​_nr​_2​_Wykaz​_faktur​_lub​_dokumentów​_o​_równoważnej​_wartości​_dowodowej.xlsx 0.04MB
Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu
Załącznik​_nr​_3​_Sprawozdanie​_z​_realizacji​_Biznesplanu.xlsx 0.03MB
Informacja pomocnicza do Sprawozdania z Biznesplanu
Informacja​_pomocnicza​_do​_Sprawozdania​_z​_Biznesplanu.pdf 0.40MB

5) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność wersja 4z

 

Materiały

Instrukcja wypełniania wniosku o płatność
IW​_WoP​_19​_2​_P​_4z​_20190530.pdf 1.21MB
Załącznik nr 2 Wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej
WoP​_19​_2​_P​_4z​_Zal​_2​_WF​_20190530.xlsx 0.04MB
Załącznik nr 3 Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu
WoP​_19​_2​_I​_P​_Zal​_3​_SRBP​_20190605​_(1).xlsx 0.03MB

6) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)

 

Materiały

Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (pdf)
IMBP​_IPRO​_19​_2​_5z​_20210510.pdf 0.38MB
Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (excel)
IMBP​_IPRO​_19​_2​_5z​_20210510​_(1).xlsx 0.12MB
Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji
IMBP​_IPRO​_19​_2​_P​_InformPomocn​_20201221.pdf 0.71MB

 

Dokumenty dodatkowe i załączniki:

 

  1. 23/2022 załącznik nr 1 - Oświadczenie o wpisywaniu się operacji w realizację celu ogólnego, celu szczegółowego, przedsięwzięcia zapisanego w LSR - otwórz
  2. 23/2022 załącznik nr 2 - Uzasadnienie poszczególnych kryteriów  przy rozpoczynaniu działalności gospodarczej - otwórz
  3. 23/2022 załącznik nr 3 - Oświadczenie o udostępnieniu danych osobowych- otwórz
  4. 23/2022 Planowane do osiągnięcia w wyniku naboru numer 23/2022 cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki. - otwórz
  5. KRYTERIA WYBORU OPERACJI FINANSOWANYCH W RAMACH PODDZIAŁANIA 19.2 WDRAŻANIE OPERACJI W RAMACH STRATEGII ROZWOJU LOKALNEGO KIEROWANEGO PRZEZ SPOŁECZNOŚĆ PROW 2014-2020
  6. 23/2022 opis segregatora - otwórz

ZAŁĄCZNIKI:

Nie odnaleziono wydarzeń w wybranym okresie.

Kalendarium

Kwiecień 2024
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 13

W poprzednim tygodniu: 17

W tym miesiącu: 38

W poprzednim miesiącu: 42

Wszystkich: 29979

Zegar